Wednesday, October 21

ay'dınlık

“Ay” gücenmezsen bir sorum var, neden devamlı ordasın? Bunun bir amacı, anlamı var mı yoksa sadece öylesine mi? Eğer bir amacı varsa başım üstüne, eğer çocuklara masal olsun diye ya da sevenlere buluşma noktası olsun diye ise, hep kal bildiğimiz yerde. Ama eğer bir nedeni yoksa bir soru daha gelir aklıma. Bu sonsuz alemde neden hep aynı kürenin kökündesin. Hiç mi merak etmezsin daha kırmızı ya da daha yumuşak, belki üçgen diyarları? Hem sen gidersen yıldızlar yaklaşmaya cesaret bulur. Hem sen gidersen ben de bu halime bir bahane bulurum.
Ay gitti ondan derim.
Ay bile gidebildi derim.

4 comments:

Secil said...

if Ay hed rittın dis, it vud be veri veri miiningful. :)
good though. go on!

otto said...

if you had rittın dis, öylesi düşünmemiştim. düşünmüş olsaydım da artık anlamını yitirmiş olmasını dilerdim.
if Ay had rittın dis, o zaman bi gitsin allanısen!!
bizim fikrimizden çoktan geçti. zikrimizden de geçsin artık pliiz.

if I had written this, sorunun cevabını bildiği halde tahtaya kalkmaya cesareti olmayan bir öğrenci gibi hissederdim...

otto said...

bu arada 3. şık.

Secil said...

i liked 3. $ik.