Tuesday, April 10

neyim ne değilim

Benim evim çok temiz.
herkesinkinden daha temiz.
temizlik akıyor her yerimden.
ama tabii ki bi temizlikçi parçası değilim.

benim aklım akıl,
çok akıllıyım ben.
heryerlerim diploma benim.
ama yanlış anlama kendini ancak kağıt üzerinde var edebilen bir ukala değilim.

benim ülkem çok ülke,
sağım solum heryerim türk
tükürsem türk.
ama yanlış anlama köpekler gibi uğulayan bir milliyetçi hiç değilim.

edebim herkesten daha edep.
kan kussam kızılcık şerbeti derim,
laf ettirmem namusuma,
namus benim kaba etim.
ama yanlış anlama töreyi banal bulurum

benim dinim çok din,
çok dinim ben.
allahın huyuna gitmeyi en iyi ben bilirim.
kendimi öbür dünyaya pazarlarım
bu dünyada prim yaparım.
ama yanlış anlama orospu değilim.

ben güzelim hem de çok güzel,
akıl alır endamım
ben hiç umursamam ya...
yine de cok güzelim. doğal güzelim
ama yanlış anlama kozmetik ve estetik kölesi hiç olmadım

benim değerim çok değerli
ohooo... en değerlisi benim değerlerim
gerisi eziklerin
ama yanlış anlama mahalle baskısını iyi bilirim

ben sosyalim
çok çok sosyalim ben.
arkadaşlarımı saysam aklın uçar
gırtlağıma kadar arkadaş
ama yanlış anlama yüzeysel hiç değilim.

benim ilişkim çok makul,
en adam gibi ilişki benimki.
uygunluk akıyor benim ilişkimden.
yakında evlenirim bile ben
ama yanlışlık olmasın bence toplum dayatmaları zavallılara göre tabii ki

ben çok politiğim
en politik benim,
öylel ki elimde kumanda
estiririm valla televizyona.
hatta yetmez, facebookta video paylaşırım.
o da yetmez gece uykum kaçar.
ama yanlış anlama ben kaçmam.

Yani anlayacağın,
benim şeklim şekil,
ama haysiyetim haysiyet değil.

ya senin?


No comments: